SecondHand iz prve ruke

15:07 desire 4 Comments

Ovaj post napisala sam sa željom da "razbijem " predrasude koje ljudi obično imaju o SecondHand prodavnicama. U poslednje vreme sve češće kupujem polovnu garderobu : jedan od razloga je naravno, finansijski, ali postoje i drugi zbog kojih bih vam  preporučila da posetite  jedan od SecondHand-ova.


Pre svega, sve stvari su kvalitetne, a veliki deo garderobe je i markiran (H&M, C&A, Takko, Zara, Benetton, Tom Tailor, itd ).
Pored garderobe, možete naći i torbe, nakit, kaiševe. SecondHand prodavnice su odlične za one koje ne prate modu, jer u njima možete pronaći garderobu koja je drugačija od one koja se trenutno može videti u popularnim radnjama. Takođe, garderoba je čista : sve stvari odnose se na hemijsko čišćenje pre izlaganja. U većini SecondHand prodavnica dobićete i fiskalni račun.

Ako ste mladi, možda ćete pomisliti kada uđete u jednu od ovakvih prodavnica da je "sve za starije", međutim postoji veliki izbor garderobe za mlade, a i za decu. Da bih vas uverila da je tako, ovo su neke od stvari koje sam kupila u SecondHand-u.






Na kraju, nadam se da ćete provesti jedno lepo popodne u SecondHand šopingu! :)
Jelena

4 comments:

  1. Odlicno, mnogo mi se svidja. Jedva cekam sledeci post :)

    ReplyDelete
  2. Zdravo! Pre svega hvala na poseti blogu Krpena LUTKICA i na lepom komentaru. Ovaj blog mi se dopada, a naročito ovaj post, jer i ja i moj muž volimo da pazarimo u Second Hand prodavnicama :) Ja sam nedavno kupila par firmiranih košulja za mnogo manje novca nego što koštaju u velikim tržnim centrima. Potpuno se slažem da je polovna roba zanimljivija i raznovrsnija, i neće vam se desiti da u svakoj prodavnici i svakoj polici nađete jedne te iste majčice koje su trenutno in :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala takodje na poseti i drago mi je sto ti se svidja ! :)

      Delete